Katalog Promo JSM Alfamart 2 - 4 Oktober 2015

20.40
Promo JSM Alfamart - "Untuk kenaikan harga secara rasmi belum ada. Pelbagai promo, khususnya keperluan pokok, selalu kita siapkan untuk membuat daya beli masyarakat tetap tinggi. Untuk menyasar ibu rumah tangga yang memerlukan minyak goreng misalnya, ya kita fokuskan di promo minyak goreng murah seperti saat ini. Bahkan kita blast promonya di pelbagai media sosial, termasuk LINE dan juga aplikasi Alfamart di Android, "jelasnya.

Promo JSM Alfamart tetap menjadi andalan Alfamart, agar membuat harga keperluan pokok bagi masyarakat tetap terjangkau. Selain promo dan strategi penambahan kedai dengan meningkatkan jumlah jualan, Yosia mengatakan perkhidmatan yang diberikan kedai Alfamart juga akan menjadi strategi tersendiri untuk terus meningkatkan sales.


"Promosi yang baik dengan harga yang berpatutan tentunya akan lebih mengena boleh digabungkan dengan perkhidmatan yang baik. Itu boleh menjadi success key kita dalam keadaan ekonomi di saat ini, "terangnya.

Untuk menggenjot tingginya daya beli masyarakat misalnya, Alfamart menggelar Promo JSM Alfamart yang menawarkan pelbagai hadiah menarik. Bahkan diberikan hadiah percutian percuma bagi kumpulan yang paling sering berbelanja.

Related Posts

First

0 komentar