Katalog Activity Promo Tupperware September 2016

17.08
Katalog Promo Tupperware September 2016 - Banyak dari kita para orang tua yang pastinya sangat bimbang dengan bekas bekal makanan dan minuman anak kita kerana sekarang ini sedang marak bekas bekal makanan dan minuman yang diperbuat daripada bahan plastik yang berbahaya. Macam jenis plastik yang dibuat sebagai wadah bekal makanan dan minuman yang mengandungi bahan-bahan berbahaya, kurang mesra alam sekitar dan kurang selamat untuk kesihatan keluarga tercinta. Promo Tupperware September 2016 Namun tidak semua wujud plastik layaknya berbahaya semua.Ada kriteria tertentu yang menunjukkan plastik tersebut tidak berbahaya, mesra alam sekitar, telah teruji secara klinikal dan dapat dipertanggungjawabkan disenaraikan dalam jenama dagang BPOM (Badan Pengawas Obat dan makanan) .Orang tua berperanan menyelia dan memberikan bekas bekal makanan dan minuman untuk sang buah hati tercinta.

"Promo Tupperware September 2016 Bekas plastik yang aman selain memenuhi standard dari lembaga berkuasa, juga dihasilkan oleh syarikat yang dipercayai mempunyai komitmen untuk menyediakan produk keselamatan bagi masyarakat."

Katalog Promo Tupperware September 2016




Kiat memilih wadah plastik aman :


  1. Memenuhi standar mutu dan keamanan pangan dari lembaga berwenang, baik di negara asal atau di Indonesia
  2. Jangan tergiur harga murah, tetapi memberi resiko buruk bagi kesehatan
  3. Belilah dari penjual (distributor/dealer) resminya.



Dan saya cadangkan untuk semua keluarga tercinta untuk mencintai produk yang mesra alam sekitar serta selamat untuk kesihatan keluarga tercinta seperti Tupperware. Perlahan namun pasti anda sekarang sudah banyak yang beralih menggunakan Tupperware. Kini, semua kelurga boleh mendapatkan Promo Tupperware September 2016 dengan mudah, apalagi yang telah menjadi member makin hari makin bertambah. Online shop dan jelajah dunia maya yang menawarkan Tupperware pun sudah ramai di dunia maya dengan persiangan harga.

Lihat promo selengkapnya, klik : http://www.kumpulanpromo.com/2015/09/katalog-promo-tupperware-terbaru.html

Related Posts

Latest
Previous
Next Post »

0 komentar